Actuele prospect data

WAT WIE GAAT U DIT JAAR BEREIKEN?

Natuurlijk uw trouwe vaste klanten, maar is dat voldoende om uw doelstelling te behalen? Is voor u het bereiken van de juiste “potentiel” klant een spannende uitdaging? Dan is het zaak om te weten hoe u deze onbekende prospect op de perfecte manier kunt bereiken. Schieten met scherp, micro targeting, segmenten mailing. We hebben er wat termen voor bedacht de afgelopen jaren. Want het meest effectief zijn de marketinginspanningen die worden gericht op alleen de consumenten of bedrijven die u ook écht wilt bereiken!

Kwalitatieve databronnen waarbinnen veel kenmerken aanwezig zijn bieden interessante selectiemogelijkheden en lijden tot de allerbeste conversies. Helaas worden de selectiemogelijkheden regelmatig onvoldoende benut waardoor de resultaten teleurstellend zijn. Vaak krijgt de bron de schuld toegewezen terwijl het gebrek aan kennis en ervaring de echte daders zijn. Gelukkig zijn er momenteel diverse partijen die actuele adressen van autobezitter beheren en exact weten hoe hier een maximale opbrengst uit te halen.

Ook wij delen iedere dag onze jarenlange ervaring om zo de juiste doelgroepselectie samen te stellen voor een succesvolle marketingcampagne.

Zijn er nog wel adressen van autorijders met recente bouwjaren?

Ja die zijn er volop! De impact van de wijziging na 1 maart 2007 was zo groot dat bijna iedereen zich er bij neer heeft gelegd en nooit meer afgevraagd wat er ondertussen wel weer mogelijk is. Gelukkig is er (weer) heel veel mogelijk!

Nieuwe initiatieven (ondertussen ook niet zo nieuw meer) maken de verachtingen meer dan waar. Mutaties uit verschillende bronnen worden op kwalitatieve wijze doorgevoerd en adressen van nieuwe bouwjaren worden dagelijks toegevoegd.

Deze kansrijke data verwerken wij in effectieve doelgroepselecties met eindeloze mogelijkheden. Denk aan APK gegevens, demografische gegevens zoals inkomen, gezinssamenstelling en WOZ waarde. Maar ook verrijking van actuele (Autotelex) autowaardes voor maken van een persoonlijk inruilvoorstel en telefoonnummers voor het maximale aan rendement.

Wij delen onze expertise graag met u!

Om het maximale uit uw marketingactiviteiten (budget) te halen adviseren wij u graag met het bereiken van de juiste doelgroep door te bepalen welke data het beste ingezet en gecombineerd kan worden. Zo zorgen we voor optimaal respons, hogere conversies en meer leads op uw marketingcampagne.

Wie wij dit jaar willen bereiken? Dat bent u!

Want uw succes is ons resultaat!

i-motive
info@i-motive.nl