Narrowcasting oplossingen voor autobedrijven
Narrowcasting is het uitzenden van gepersonaliseerde informatie en reclame via beeldschermen. Deze informatie en uitingen zijn gericht op een specifiek publiek waaronder klanten en medewerkers. Narrowcasting zorgt voor een toegevoegde waarde binnen de Automotive-sector, of u nu occasionspecialist, benzinepomphouder of garagist bent.

“Al ruim 15 jaar ondersteunen wij autobedrijven bij strategie, marketing en data.”
Hans Baltus
Algemeen directeur
Vertrouwd door snel groeiende ondernemingen zoals:
Slimme narrowcasting oplossingen
Narrowcasting is een middel dat door iedereen binnen de Automotive-sector kan worden ingezet. Via een Content Player sturen wij op afstand alle uitingen aan, zodat deze bij u op het beeldscherm getoond worden. De techniek moet natuurlijk in orde zijn, maar waar het uiteindelijk om draait zijn de te communiceren boodschappen.
- Doeltreffend communiceren met klanten
- Grotere betrokkenheid bij medewerkers
- Hogere klantbeleving
- Trekt de aandacht op een positieve manier
- Oneindig veel content mogelijkheden
- Gemakkelijk zelf te installeren