MijnGegevensbescherming helpt bij AVG.
Nu de AVG/ GDPR wetgeving steeds dichterbij komt, zijn ondernemers in de autobranche druk bezig met voorbereidingen op de veranderingen die deze wet met zich meebrengt. Het is van groot belang dat u als ondernemer of manager op de hoogte bent van de nieuwe privacyregels. Onder de AVG krijgen de consumenten van wie u persoonsgegevens verwerkt namelijk meer privacy rechten.
Hoe de AVG in de praktijk werkt? Wanneer een klant bijvoorbeeld vraagt om inzage in zijn/ haar klantgegevens bent u als garagist of autohandelaar verplicht alle stappen van deze aanvraag vast te leggen en binnen korte termijn af te handelen.
MijnGegevensbescherming (MGB)
De nieuwe online omgeving van MijnGegevensbescherming (MGB) biedt een kant-en-klare oplossing om toegang tot de gewenste gegevens te verkrijgen en het gehele verzoek af te handelen zoals de AVG voorschrijft. Middels een tool op de website worden alle aanvragen geregistreerd en verwerkt. Op deze manier wordt u als ondernemer volledig ontzorgt op het gebied van AVG.

Onafhankelijk en geautomatiseerd
MijnGegevensbescherming is een onafhankelijke tool en combineert met ruim 35 garage software pakketten zoals bijvoorbeeld Carsys, Driver, LEF, ITK en MyMarketingManager. Hierdoor is het mogelijk om klantgegevens automatisch te koppelen en in te lezen.
Onderscheidt u als bedrijf door proactief en transparant met consumentenrechten om te gaan.
Onafhankelijk en flexibel
Koppeling met bijna elk DMS, GMS, LMS en CRM
Inzetbaar voor klant én prospectdata
Volledig geautomatiseerd
Voor klant én prospect
De AVG is ook van toepassing op de uitgaande prospectmailing. Alle opgeslagen gegevens moeten bij bron opgevraagd en overlegd worden. Bij wijziging van de gegevens moet dit worden aangegeven. Door samenwerkingen met meerdere dataleveranciers en bewerkers biedt MijnGegevensbescherming de mogelijkheid om ook deze gegevens automatisch via de online omgeving te laten lopen.
Heeft u interesse?
Vul onderstaand formulier in en één van onze specialisten zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
MijnGegevensbescherming helpt bij AVG
Het nieuwe platform van MijnGegevensbescherming (MGB) biedt een kant-en-klare oplossing om toegang tot de gewenste gegevens en de afhandeling van het ...
Een inruilvoorstel die je niet kunt afslaan!
Trek uw klanten net over de streep door een volledig gepersonaliseerd inruilvoorstel te presenteren die ze niet kunnen afslaan. Het “wow†...
Inspiratie en tips voor een succesvolle marketingstrategie
Dagelijks creëren wij inspirerende marketinguitingen voor sales en after-sales campagnes. Maak kennis met de onbegrensde mogelijkheden en bek...
Online Marketing Modules maken meer mogelijk!
Een nieuw jaar betekent nieuwe doelstellingen voor uw bedrijf. Begin het nieuwe jaar nu direct met een grote voorsprong op uw concurrenten door gebrui...
Slim ondernemen met MyMarketingManager SMART edition.
Bent u opzoek naar een slimme en uitgebreide tool die u helpt met uw marketingactiviteiten? Dan bent u opzoek naar MyMarketingManager! Hiermee bereikt...
Boost your Business helpt autobedrijven verder!
We draaien al wat jaren mee en weten als geen ander dat het grootste succes in de kleinste details zit. Die details verwerken we met de grootste preci...
Mix & Match your Marketing. Nu met 3 extra pakketten!
Met Mix & Match maak je op slimme en voordelige wijze kennis met verschillende soorten off- en online communicatie. Een combinatie welke volledig word...
i-motive en e-Link marketing bundelen hun krachten
De Car Reminder App en MyMarketingManager hebben een unieke koppeling waarmee de krachten van beide platformen worden gebundeld met als doel de commu...
VERSE PROSPECT ADRESSEN BESCHIKBAAR
Voor ons is het een dagelijkse bezigheid om prospect data te verwerken in marketingprojecten die wij voor onze klanten binnen de autobranche verzorgen...
Nieuwe kwalitatieve automotive data beschikbaar
Recent heeft Cardatapool een omvangrijke uitbreiding van haar databases gedaan en heeft miljoenen kwalitatieve adressen beschikbaar. Adressen die, in ...
Het opzetten van een succesvolle direct-mail
Het is belangrijk om te bepalen wat en wie u wilt bereiken, alleen dan is de juiste boodschap en vorm van de campagne in te vullen. De juiste mix v...
Google Maps Business View voor autobedrijven
Naast het navigeren door straten met Google is het ook mogelijk om met Google Maps uw bezoekers een virtuele tour door uw bedrijf te geven. U vergroot...
Actuele prospect data
Natuurlijk uw trouwe vaste klanten, maar is dat voldoende om uw doelstelling te behalen? Is voor u het bereiken van de juiste “potentiel†...