Social media in Automotive: doe er uw voordeel mee

In de Automotive is online marketing een cruciaal onderdeel voor succes. Zo’n 80% van de consumenten oriënteert zich voor de aankoop van een auto via het internet. Social media kanalen zoals Facebook en LinkedIn spelen hierbij een belangrijke rol. De targeting mogelijkheden binnen social media zijn enorm, er kan dus een heel specifieke doelgroep bereikt worden.

Middels segmentatie zijn wij in staat om uw doelgroep goed in kaart te brengen op basis van locatie, leeftijd, geslacht, interesses en gedrag.

Neem contact met ons op

“Al ruim 15 jaar ondersteunen wij autobedrijven bij strategie, marketing en data.”

Hans Baltus

Algemeen directeur

Jaren aan ervaring

15 plus

Klanten (BeNeLux)

circa 1.200

Professionals

14

Vertrouwd door snel groeiende ondernemingen zoals:
Bosch logo
Fource logo
Carteam logo
AutoCrew logo
Vakgarage logo

Social media marketing uitbesteden?

Social media kanalen bieden Automotive bedrijven een goed marketinginstrument om zich te verbinden met (potentiële) klanten. U kunt het bijvoorbeeld inzetten om uw netwerk te vergroten, de identiteit te versterken of een relatie op te bouwen met potentiële klanten. Daarnaast is het een goede manier om meer verkeer naar de website te halen en nieuwe klanten te werven.

  • Groot bereik met Social Media
  • Relatief lage kosten

  • Het is laagdrempelig

  • Interactie met uw doelgroep
  • Informatie delen is simpel

Neem contact op

Stuur je CV en motivatie naar ons

Contactformulier indienen