Social media in Automotive: doe er uw voordeel mee.

In de Automotive is online marketing een cruciaal onderdeel voor succes. Zo’n 80% van de consumenten oriënteert zich voor de aankoop van een auto via het internet. Social media kanalen zoals Facebook en LinkedIn spelen hierbij een belangrijke rol. De targeting mogelijkheden binnen social media zijn enorm, er kan dus een heel specifieke doelgroep bereikt worden.

Middels segmentatie zijn wij in staat om uw doelgroep goed in kaart te brengen op basis van locatie, leeftijd, geslacht, interesses en gedrag.

“Al ruim 15 jaar ondersteunen wij autobedrijven bij strategie, marketing en data.”

Jaren aan ervaring

15 plus

Klanten (BeNeLux)

circa 1.200

Professionals

14

Vertrouwd door snel groeiende ondernemingen zoals:

Uw social media uitbesteden?

Sociale media bieden Automotive bedrijven een goed instrument om zich te verbinden met (potentiële) klanten. U kunt het bijvoorbeeld inzetten om uw netwerk te vergroten, de identiteit te versterken, een relatie op te bouwen met potentiële klanten, meer verkeer naar de website te halen en nieuwe klanten te werven.

  • Relatief lage kosten

  • Interactie met uw doelgroep
  • Laagdrempelig communiceren
  • Informatie delen is simpel